Monday, August 31, 2009

Välkommen till New York Tony. Tack.

Finfina dyra hörlurar. Köp dom vettja. Jag får massor pengar för att skriva detta!

Ibland facineras jag av en sak. Hur människor verkligen hjälper varandra. För visst är det ofta så. Det är på något töntigt vis lite rörande. Även om det verkligen inte borde vara så. Det borde ju vara självklart. Idag, när jag flög över hit till New York var det nån ung asiatisk kille som mådde väldigt dåligt och plötsligt var det någon där, en medpassagerare, för att hjälpa honom. Säkert en doktor, men ändå. Det är inte första gången det händer. En gång på en inrikesflight vaknade jag av att någon skrek den klassiska: "Is anyone here a doctor?" Då hade en gammal dam svimmat precis bredvid mej på golvet. Självklart fanns det både en doktor och en sjuksköterska med på planet. Dom fixa't. Jaja.. dravel och babbel. Jag är sjukt jetlagad och försöker just nu hålla mej vaken tillsammans med The devil wears prada i HD. Går ju sådär.
---
Måste bara ge mina hörlurar lite cred. Bose quiet comfort 3. Man liksom försvinner in i sin egen värld. Hur mycket väsen än det där pyttelilla SAS planet och dess passagerare avger. Dyra är dom, men värda det. I längden

No comments:

Post a Comment