Saturday, August 15, 2009

Det är inte roligt. Godnatt


Kim ser speciell ut.. det är för han har hatt

Fredagens festivaldag var sämst. Rent musikmässigt. Dock en stor höjdpunkt: Lily Allen. Så nu ska jag bara skriva en sak till henne.. om hon nu av någon outgrundlig anledning råkar surfa förbi min blogg. Dear Lily. I think you are really cute. Please call me if you wanna hang out some day and maybe we can get married or so.. I live in New York and I'm 28 years old. Give me a call +1 646 209 6986
Efter hennes konsert blev det inte mer att se på så vi satt mest i gräset och åt mat och tittade på folk. Drack även en och annan öl.
Till tonerna från Madnes lämnade vi festivalområdet för att ta oss in på Internationalen. Bra fest. Kristine stal min telefon och började sms'a med min pappa...igen.
Hon hade väldigt dåligt samvete idag. Hon var dålig på väldigt många sätt idag vill jag säga. Fast jag gillar henne ändå. Lite.
Kvällen avslutades hemma hos Arne och Kim kl 05.45 efter en lång Guitar Hero session. Jag vann.
---

Idag är det regn och vi har redan missat Bob Hund. Kvar på festivalen som är sevärt är Beirut och Röyksop.
Den största utmaningen idag är väl att få Kim och Arne i något slags skick där dom åtminstonde klarar att stå upp med lite hjälp.
---
Jag saknar NYC
---
Idag när Beirut spelar kommer jag tänka på Judas lite och tycka synd om honom. Fast han slipper ju stå i regnet. Det sägs att det är 25 grader och sol i stockholm. Typiskt min otur.


Kristine kommer få igen för sitt SMS'ande

Guitar Hero.. väldigt väldigt sent. Eller tidigt!

Arne kan ta Marit Larsen och köra upp henne i röven. Jag ska gifta mej med Lily. Hoppas jag. Om jag träffar henne nångång.

2 comments:

  1. hva da dårlig på veldig mange sett i dag?!

    ReplyDelete
  2. Du var ju så sur... Fast det tog du igen med råge sen. Du var rolig igår.

    ReplyDelete