Monday, November 30, 2009

Upper East Side

Som Axels... fast bättre!

Det är svårt att tro men jag hade aldrig varit hemma hos MTA-bloggens mest omskrivna person (kanske efter Ruben) Mr Henrik Ek. Eken. The Royal Oak, The big Oak eller bara Kuken, innan helgen. Men efter att till och med spenderat en natt i hans föräldrahem i Gävle såg jag det nödvändigt att besöka hans lya på eleganta Upper East Side.
Det var såklart hans nya TV och innehavet av Tennis-channel som lockade mest. Robin Söderlings semifinalmatch lockade allra mest.
Han bodde finare än man kan tro om en slusk som Eken. Tyvärr var ju allt menlöst eftersom Robin förlorade och åkte ur.
Men jag väljer att se det från den ljusa sidan. Nu behöver jag inte besöka Henrik för än nästa viktiga Söderling match. Eller så kanske jag aldrig besöker honom igen och skaffar Tennis channel själv. Super brain!
---
Robert och Daniel är på besök i New York. Lite typsikt att Daniel har spytt i ett dygn bara. Jag tror det är nåt fel med min lägenhet... eller jag vet ju att det är jättemånga småfel med min lägenhet som t.ex att inte mer än var tredje eluttag fungerar, men att alla blir liksom sjuka när dom e på besök här. Typsikt.
---
Nu har jag precis köpt biljetter till mej och Barrett till Phoenix och Passion Pitt på Hammerstein Ballroom på Onsdag. Godis!

No comments:

Post a Comment