Monday, November 16, 2009

Apple

Rapport i USA

Jag gillar Apple. Nu har jag märkt att min Apple TV kan spela upp podcaster vilket gör att jag kan se alla video-podcaster på min teve. Just nu rullar dagens Rapport 19.30 (som totalt har bytt look tydligen). Fina fisken. Nu saknas bara att man kan streama video direkt från iTunes (man kan bara streama musik) på datorn till sin Apple TV. Det hade vart fint det.
Nu ska jag nog dra ett avsnitt av Flash Forward eller Dexter. Diska kan jag göra imorgon.
---
Igår lagade vi BBQ brisket här hemma. Eller Axel och Åse lagade, Henrik och jag spelade PS3 (ja, jag fick tokspö, så, nu var det sagt) och Martin låg mest i min säng och förpestade mina lakan. Jag har bränt dom nu.

2 comments:

  1. Yo!

    Du som e film nörd, kolla in detta, snyggt som få. Specielt snyggt andra delen när hylsan smälter in i snön.

    Del1: http://www.youtube.com/watch?v=xAvBliyF2Y4&feature=related

    Del2: http://www.youtube.com/watch?v=vepUUfWkhPs&feature=related

    ReplyDelete