Saturday, November 7, 2009

Kent


Kent på Bowery Hotel

Igår kväll hade Kent sin releasefest på Bowery Hotel här i New York (lite konstigt kan man tycka).
Sveriges "elit" flög över för att synas. Känns som att alla tänkte att det är svårt att vara på något kreddigare ställe än på kent's releasefest i New York. Bindefelt, Caroline Winberg, Stakka Bo, Zach Braff för att droppa några namn. Och Henrik, Martin och jag såklart.
Spelningen varade i 40 minuter och det var uteslutande låtar från nya albumet som spelades.
---
Nu vaknar vi upp här på 14e gatan. Det tar ett tag när man har två tjejer på besök. Det är inte bara att vakna och vandra in i duchen som jag brukar göra. Nu måste jag vada mellan smink, resväskor, klänningar och vänta utanför badrummet i timmar medan dom gör sig i ordning.
Ska vi äta pannkakor frågade jag och mina trumhinnor håller fortfarande på att ta igen sig efter det glada "ihhhhhh päääncääääksssss...." skriket till svar.
Beate blev
---
Ikväll blir det födelsedagsmiddag i East Village.

Beate sa: "Åhh.. Tony.. du kan ikke ta bilde av meg.. du legger alltid opp schiiikelliii stygge bilder på meg på bloggen din... ass

Pontus Höök tog alla bilder på Kent-festen. Efter att Henrik tjatat och tjatat "ta en bild på ooosss dåååå ta en bild på osss.. så alla här på festen tror att vi är kändisar" så knäppte Pontus den här bilden!

No comments:

Post a Comment