Tuesday, December 1, 2009

Chicago i New York


En strålande dag i New York. Robert och jag vandrade längst New Yorks coolaste park. The Highline. En park byggt på en gammal järnvägsbro som går över meatpacking district.
På lunchmenyn stod två miniburgare från trendiga pop-burger.
Efter det ville Robert köpa biljetter till en Broadwayshow. Daniel fyller snart år så Robert köpte biljetter till Chicago till honom som en tidig födelsedagspresent.
Eftersom jag är den perfekta broren så följde jag självklart med som ett tredje hjul.
Aschlee Simpson spelade huvudrollen. Jag såg upp under hennes kjol. Konstigt.
Annars har jag nog aldrig sett så många vältränade kvinnor på en scen samtidigt. Fint.
Som pricken över i såg vi att Jessica Simpson satt i publiken när vi vandrade ut. Robert blev starstruck. Jag såg henne djupt i ögonen, hon vinkade mot mej och ville jag skulle följa med i en av hennes två väntande bilar, men jag ville fortsätta vara tredje hjulet så jag gick hem med Robert och Daniel istället. Kommer jag aldrig ångra!
Nu äter jag gröt. Det är bättre än två systrar Simpson det!

No comments:

Post a Comment