Tuesday, November 10, 2009

Min nya lägenhet


Ett av smårummen som jag kunner kunna hänga i.. när jag vill

Igår var jag i en lägenhet jag kan tänka mej att bo i.
Ett Whiskey-företag bjöd till fest tillsammans med magasinet Esquire.
Förutom att jag ska köpa lägenheten ($20 000 000) när jag blir rik (jag tror att rik kan vara ett yrke) så bjöds det i min framtida lägenhet på gratis Whiskey-drinkar. Det tycker jag var fint.
Se mer av lyan här: Tony's lägenhet

Min musikstudio.. jag ska bygga om den till ett redigeringsrum tror jag.
---
Jenny och Beate har nu lämnat New York. Himlans ensamt i min stora lägenhet nu. Jag tröstar mej med The Office maraton på TBS ikväll samt att jag just beställde ett nytt PS3 spel från Amazon.
---
Jag tycker det är konstigt att den här reklamfilmen går hela tiden på amerikansk teve.

2 comments:

  1. Perfekt. Masse plass til besøk i begynnelsen av mars \o/

    ReplyDelete
  2. det är trist när det är tomt. jag saknar dig, och din tv. /jenny

    ReplyDelete