Thursday, November 12, 2009

Jag är kändis

Jag är som min bror typ...
Fint att se att även kändisar kan ha dålig hållning

Igår var det någon inspelning som vanligt i Studio A i Reutershuset. Dom behövde låna någon med Mac och Skype. Jag råkade ha det och fick snällt hjälpa till innifrån redigering 3. Jag visste inte riktigt vad jag skulle hjälpa till med men.. här ser ni beviset. Jag blev någon försökskanin till deras budgetlänk som tydligen skulle utföras.
Inte nog med det, jag fick också reda på av Krisitine (som den kändis-stalker som hon är) att detta är två "kända" skådespelare. Taylor Schilling och James Tupper från någon ny teve-serie jag aldrig sett.
Nu är det bara att vänta på att hon kommer ihåg mig när hon någon kväll är nere i East Village och inser att hon jättegärna vill träffas igen... Då kommer hon ringa sin agent och be honom fixa mitt nummer, vilket han kommer göra på nolltid.. sen ringer hon. Jag väntar.
---
New York är förövrigt väldigt praktiskt. Detta insåg jag igen igår när jag gick hem från mitt jättedyra gym och gick förbi Union Square. Där slår Best Buy upp portarna i Circut City's gamla lokaler. Ett nytt "flag ship" store byggs. Stort som bara satan. Inte nog med det. Tvåvåningsbutiken ska ha öppet 24 timmar om dygnet. Jättepraktiskt.
Nu gäller det bara för Axel att supa sin fru riktigt packad en torsdag för att sen dra med henne kl 3 am när Lower East side barerna stängt och köpa den där 40" teven som hon inte vill ha!
---
Typiskt.. missat samtal från "blocked number". Garanterat Taylor!
---
På Times Square står dom där idioterna ni vet.. dom där som undrar om man gillar komedi!? Dom står där hela tiden, varje lunch undrar dom samma saker. Gillar du att skratta? Gillar du komedi. Jag har klickat på dem för länge sen. Idag var det Ruben's tur.
Svart man med fult designat flygblad i handen"Sir, do you like comedy?"
Ruben: "Yes, I laugh about children getting raped"


2 comments: