Monday, June 1, 2009

Houston -we have a problem

Utsikten över Houston från Hotellrummet...

Houston är verkligen i Texas. Texas är verkligen USA. Alla pratar lustigt, alla är vänliga och alla är väldigt amerikanska. Allt är stort, bilarna, portionerna, människorna. Men so far so good. Jag gillart. Ruben är ju en jävel på att dricka och det har han återigen bevisat under våra första dagar i Houston. Brunchen igår var nog en av de blötaste på länge, och Ruben kunde inte sluta skrika "Suck it bitches!!!" medan han dansade på klubben kl 16 igår eftermiddag. Jag har en del roliga bilder. Men hey, jag ska ju inte klaga på att min chef blir superglad över att vi har lite att göra på jobbet så han kan festa mer.
Jag ska inte gå in på detaljer över Houston helgen, det har helt enkelt hänt för mycket konstigt för att skriva om, så bättre att inte nämna nåt... just nu i alla fall.

---
Känns just nu som att alla är borta från New York. Därför känns det lite extra skönt att inte vara där. Eken är just nu i Pittsburgh för Stanley Cup finalerna. Mer om det kan du läsa här. Bren är på roadtrip genom sydstaterna. Axel drar just nu hem till Stockholm för att sommarjobba på svenskan. Så när jag kommer tillbaks till NY på Torsdag tror jag det kan vara rätt tomt. Förvisso har jag ju The Buschwick showdown att se fram emot på Lördag hemma hos Martin. Plus Sverige's VM-kval match som jag tänkte se på någon bar!

---
Imorgon ska vi jobba tidigt som satan. Två intervjuer står på dagordningen. Sen ska vi på baseball tydligen. Min baseball-oskuld ska ryka. Mer amerikanskt kan det väl inte bli!?

No comments:

Post a Comment