Wednesday, February 24, 2010

Skatt i USA


Nu har det blivit så att jag har bestämt mej för att skatta helt i USA. Jag har ju tidigare gjort det till viss del, men nu ska jag göra det till 100%.
Det är inte så lätt att veta vad man kan dra av, hur mycket skatt och avgifter att betala och till vem. Det här med rättigheter är ju viktigt här i USA. Någon som vet vad man har för rättigheter ifall det regnar in i ens lägenhet t.ex? Let me know!
Hur som helst, jag känner mej lite som Kramer och Jerry i det här samtalet när jag ska skatta i USA. Jag vill ju bara skriva av saker, som posten! "They are the ones writing it off".
---
Ikväll vankas det kvartsfinal i OS-hockey. Sverige möter Slovakien. Slovakien som hade stora problem med Norge, så förhoppningsvis blir det en lätt match. Vid midnatt är det nedsläpp.
---
Jag ska även ha telefonkonferans idag. Det tycker jag känns sådär tufft och viktigt!

1 comment:

  1. Du kan fa skatten gjord gratis pa Baruch College 25th & Lex.
    https://www.baruch.cuny.edu/vita/

    Jag var dar igar och fick tillbaka $2700!
    De vet varenda grej man kan dra av :)

    ReplyDelete