Friday, February 26, 2010

Harry och jag



Idag plåtade jag en slags reklamfilm med Daniel Radcliffe aka Harry Potter. Det är en 30 sekunders spot för en organisation som hjälper unga homosexuella. Skön liten krabat han där Harry. Liten var han som alla andra. Och liksom spattig. Intressant. Lite som han alltid druckit en kopp kaffe för mycket.
Han krävde dessutom att vi hade promter (en sån där grej man sätter längst fram på kameran så den som är framför den kan läsa vad som ska sägas). Märkligt tyckte jag eftersom han uppenbarligen har lyckats memorera citat för 75 Harry Potter filmer, men alltså inte klarar (mer antagligen inte vill) memorera 28 sek . Men han var väldigt trevlig. Hans mamma var också där. Hon var ännu mindre.
Filmen kommer ha premiär på Oprah!
---
Finland ligger just i detta nu under med 6-0 i semifinalen mot USA. Efer en period.
Jag tänker inte ens skriva om besvikelsen jag kände efter Sveriges kvartsfinal.

No comments:

Post a Comment