Sunday, April 5, 2009

SMS

En av mina kollegor hade i helgen sin "heta kusin" på besök från Dallas. 
Av någon anledning ville min kollega para ihop denna "heta kusin" med en av mina specifika vänner. Vi kan kalla min vän... Klas. 
Planer smeds för att para ihop Klas med den heta kusinen under en blöt fest i SoHo. 
Klas var lika ivrig som en sockersugen geting runt ett glas saft på en midsommarmiddag.

Tyvärr fick Klas förhinder i sista sekund i och var tvungen att lämna New York över helgen. 
Här följer SMS konversationen mellan Klas och mig söndag kväll.

Klas: "Så hon till vänster är kusinen? Verkligen... het... (syftade på bilden nedan)
Jag: "Haha... Jag vet! Tog tyvärr ingen bild på henne. Mest för att skydda dej mot dej själv. Du vill inte veta vad du missade.
Klas: "Fuck! Inte en enda bild?"
Jag: "Nada! Haaaaaa!"
Klas: " Var hon bara här och hälsade på? Har jag missat henne för alltid?"
Jag: Hon e tillbaks i Dallas. Borta för alltid! Kan vara död så vitt jag vet."
Klas: Dallas!? Jag gillar Dallas. 

No comments:

Post a Comment