Wednesday, March 3, 2010

Möt Kristine

Grupie-Kristine

Det här är Kristine Hakelund. En av mina trogna läsare (säger hon i alla fall). Hon tjatar hela tiden på att jag måste blogga mer. "Blogga mer" säger hon. Jag säger att jag inte alltid har tid eller något roligt att skriva om, och så svarar jag att hon borde blogga själv. "Blogga själv" säger jag.
Men jag har ett så ointressant liv säger hon då. Jag har inget att blogga om. Det här fick jag reda på om Kristine bara idag. Hon ska jobba på ett nytt reseprogram och resa till Valencia, Portugal, Kapstaden, Edinburgh och Amsterdam. Bara för att nämna några få. DESSUTOM hängde hon med hela Yeahsayer igår. Bara så där. DESSUTOM fick hon e-mail från trummisen i Yeahsayer idag. Ja, jävlar du... Jag tror kristinehakelund.blogspot.com var ledig sist jag kollade.

No comments:

Post a Comment