Sunday, April 11, 2010

Sådär ja!

Takpoolen på hotellet i LA.

Jag lever. Jag har bara haft en del att göra. Vi kan väl börja från början. Jag flyttade ifrån min älskade lägenhet på 14e gatan. I sista stund kan man väl säga. När jag dagen efter kom tillbaka för att städa ur den och hämta upp mina sista ägodelar hade en del av taket ramlat in. Stort tack till Mr Ek och Mr Öberg för flytthjälp.
Jag han bara ställa in sakerna i nya lägenheten för att sen flyga till Phoenix och Long Beach för lite semester. 6 dagar. En av dagarna spenderades på ett ruggigt fint spa i Arizona. Härliga tider.
Jag har väl lite svårt för de städer i USA som är "bil-städer". Vilket är de allra flesta. Boston, NYC, San Fransisco och Chicago hör till de städer där man kanske kunde klara sig utan bil.

Min nya lägenhet då. Den ligger inte alls från den förra. bara 2 avenyer på samma gata faktiskt. Här är allt lite...bara lite, finare.
---
Jag ska till Afrika. Den 24e April bär det av till Ghana och Nigeria under en vecka för jobb. Ska bli ruggigt spännande faktiskt. Sen är det en veckas redigering i New York innan det bär av till Stockholm för Lollo och Agges bröllop.
---
Nu ska jag laga min första mat i min lya. Imorgon bär det av till IKEA.

No comments:

Post a Comment