Tuesday, October 5, 2010

Han där i Glee


Så, jag var i LA i helgen. Los Angeles. Änglarnas Stad. Ja.
The trevor project kör en kampanj de kallar "It gets better" efter att det varit en våg av självmord bland unga homosexuella i USA. Ner till 13 år. Sjukt att vara 13 bast och bli så mobbad i skolan att man faktiskt tar steget att skjuta sig själv.
Så Trevor Project, som är en välgörenhetsorganisation dit unga homosexuella kan ringa dygnet runt och prata med någon, flög mej till LA för att skjuta en "promo" för deras kampanj. Shit vad coolt det låter att säga att de flög mej till LA. Whatever.

Vi filmade på Lördag förmiddag i ett hus någonstans i LA. Ingen aning om var. Jag blev skjutsad och jag har inte lärt mej att förstå den staden. I alla fall så var det med Chris Culfer (Kurt i Glee). Han var trevlig. Ganska bögig. Make sense.

Så jag spenderade två nätter i LA. Los Angeles... Ja.
Träffade Peder som jag jobbade ihop med på Svenska NY-fruar. Jag blev full. Jag badade i poolen. Jag flög hem.
Allt i allt, en väldigt lyckad helg tycker jag.
Dessutom blev jag uppgraderad till första klass på alla fyra flighterna. Tänkte bara att det var lika bra att säga det.

Det här är Chris i Glee (typ bästa låten också):


3 comments:

  1. But why Arne? Why? Jag har iof aldrig sett det :P

    ReplyDelete
  2. Søte ungpiker i Cheerleader uniform som fremfører udødelige Journey classics? What's not to love :D

    ReplyDelete