Friday, August 13, 2010

En ny iPhone

Idag gick jag på min lediga dag ner till Apple butiken i SoHo. Det var nämligen så att plasten på baksidan på min iPhone 3Gs hade spruckit längst ner, där man sätter och tar ur laddaren. Jag tänkte jag försöker och ser vad dom kan göra. Det tog 20 min sen vandrade jag glatt därifrån med en splitter ny telefon. NEJ, historien är inte så bra att jag fick en iPhone 4.
Men jag är glad och nöjd med min nya iPhone som förhoppningsvis dessutom har lite bättre batteritid än min gamla urladdade.
---
Vad händer annars kan man undra. New York är stekhet. Alltså vädermässigt. Det har legat stadigt runt 32 grader på manhattan hela sommaren. Idag är det svalare. Äntligen.
Annars är det mest jobb med "Svenska New York Fruar" som händer.
Fyra svenska kvinnor följer vi. Teamet jag jobbar i följer 2 av fruarna. Håll utkik på TV3 i September.

No comments:

Post a Comment