Tuesday, June 8, 2010

Sommar


Mina planer för sommaren är högst osäkra men börjar ta form tycker jag. Det ser ut som jag lämnar Amerikat precis i början av Juli för att flyga till Stockholm. Jag måste vara tillbaka i mitt nya hemland... Amerikat... senast den 26e Juli då jag ska börja plåta på ett nytt svenskt TV-program här i New York.

Med andra ord, jag tippar att jag är i Sverige (Strömstad och Stockholm... lite osäker på var, när) mellan 1 Juli och 22-23 Juli. Typ.
Vad händer annars i sommar. Det ser ju ut som att en går i sportens tecken.
Just nu, NBA finalerna spelas i LA och i Boston. Om inte alls länge Fotbolls VM. Wimbeldom. US Open drar igång i slutet av Aug där jag och Mr Ek (ja, han lever) hoppas att ackreditera oss för SVT. Kan bli en bra sommar det här.
---
Jag har äntligen fått mitt amerikanska AmEx. Hurra! Nu kan jag äntligen skaffa credit history i det här landet. Allt blir lite enklare.
---
Jag missade ju Lollo och Agges bröllop vilket är en skam. Martin säger dock att det var skit ändå.
Hur som helst, så har jag inte sett några facebook-bilder från bröllopet. Om någon mot förmodan läser min blogg och även var på bröllopet kanske kan svara på varför det inte finns några bra bildbevis på kalaset?!

2 comments:

  1. Det mesta var tvunget att censureras av förklarliga skäl. Skickar lite utvalt om ett tag. Håll till godo med Hanssons pp på hans blogg så länge.

    ReplyDelete
  2. Det var fint.. Tack ska du ha :)

    ReplyDelete