Tuesday, January 26, 2010

Det sjukaste jag sett


Förväntningarna var ju såklart skyhöga på Avatar. Men anledningen till att jag inte sett Avatar förrän nu är för att jag ville ju se filmen på IMAX i 3D och det har varit i stort sett omöjligt att få biljetter till en av de IMAX biograferna här i New York. Men oj vad det var värt väntan. Det var absolut det sjukaste jag sett. Filmhistoria skulle jag vilja säga. Jag satt säkert i 30 minuter och bara skrattade och pekade och var allmänt imponerad. Historien är ju en sak, men själva....känslan av att sitta och titta på den enorma duken och med svinstora 3D glasögon på sig... grymt.
---
Breaking News: Kristine Hakelund ska skaffa en tatuering.
---
Jag har fortfarande inte diskat efter helgens middagsbjudning här hemma. Men det var en fin en. 8 personer, massor hemmalagade caipirinha's, vin och öl och en brasiliansk gryta som inte gick av för hackor. Till och med Bjurman vågade sig ner till 14e gatan.



No comments:

Post a Comment